Cea mai frumoasă fotografie de nuntă



Sute de mii de oameni au găsit inspirație într-o fotografie de nuntă pe care un tânăr cuplu a postat-o pe internet. Pentru că fotografia a devenit virală, proaspăta soție s-a hotărât să scrie un articol de blog în care să spună povestea din spatele fotografiei.

Cu doar câteva minute înainte de a mă îndrepta spre altar, viitoarea mea soacră a venit să îmi spună că fiul ei mă cheamă. Mă gândeam doar că nu sunt pregătită, că trebuie să îmi iau pantofii, că poate nu îi va plăcea rochia. Eram plină de emoții,” începe povestea.

Mireasa a fost condusă spre un scaun, într-un colț al camerei. Mirele o aștepta după ușă, tot pe un scaun. Ea a vorbit prima: „Iubitule, astăzi ne căsătorim!” El i-a răspuns:

Știu, iubito, și vreau să mă rog cu tine înainte să facem asta.

Și acolo au stat, fiecare în colțul lui de cameră, fără să se vadă, cu toată lumea fugind agitată prin fața lor, aranjând ultimele lucruri, uniți în rugăciune înaintea lui Dumnezeu. „Soțul meu s-a rugat ca Dumnezeu să ne binecuvânteze căsătoria, ca prin orice greutate am trece să nu ne pierdem încrederea unul în celălalt. S-a rugat ca în loc să ne concentrăm pe imperfecțiunile celuilalt, să ne bazăm mereu pe perfecțiunea lui Christos. Să ne trezim în fiecare dimineață și să alegem să ne iubim nu prin puterea noastră, ci prin puterea dragostei perfecte al lui Christos.”

Read more: http://semneletimpului.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istoria bisericii baptiste din satul Burlacu