Pastor deghizat in cersetor


Pastorul american Jeremiah Stepeek s-a mascat într-un cerşetor murdar şi s-a dus la serviciul divin de dimineaţă, în biserica de 10.000 de membri unde trebuia să fie prezentat ca fiind noul pastor al adunării.



S-a plimbat în jurul bisericii timp de 30 minute înainte de începere, şi cum era o foarte mare afluenţă de oameni care veneau la adunare, doar un foarte mic procent de credincioşi l-au salutat pe cerşetor. Unora le-a cerut câţiva bănuţi pentru mâncare…dar absolut nimeni nu i-a dat nimic.

A intrat apoi în biserica şi a încercat să se aşeze în faţă, dar diaconii de serviciu i-au cerut să se aşeze în spate. A încercat să salute sau sa vorbească cu oamenii din adunare, dar ei întorceau capul cu dezgust după ce îl priveau din cap pana în picioare, scrie în Snopes.

Cum era el aşezat în spatele imensei biserici, a început serviciul divin şi imediat unul din responsabili s-a dus la amvon şi a declarat că este fericit să facă un anunţ important : “Astazi vom prezenta Biserica noastră pastorului Jeremiah Steepek! “Oamenii au început să aplaude privind în jur curioşi şi fericiţi să îl cunoască pe noul pastor…Când cerşetorul care a fost aşezat în spate s-a ridicat şi a început să înainteze pe culoarul ce ducea spre amvon , toate aplauzele au încetat. Toţi se uitau cu stupoare la el.

După ce a ajuns în faţa lor, a stat un moment în tăcere, apoi a luat microfonul şi a spus :“Veniţi binecuvântaţii Tatălui Meu de moşteniţi Împărăţia, care v-a fost pregătită dela întemeierea lumii. Căci am fost flămând, şi Mi-aţi dat de mâncat; Mi -a fost sete, şi Mi-aţi dat de băut; am fost străin, şi M-aţi primit; am fost gol, şi M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav, şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în temniţă, şi aţi venit pe la Mine. Atunci cei neprihăniţi Îi vor răspunde: Doamne, cînd Te-am văzut noi flămând, şi Ţi-am dat să mănânci? Sau fiindu-Ţi sete, şi Ţi-am dat de ai băut? Când Te-am văzut noi străin, şi Te-am primit? Sau gol, şi Te-am îmbrăcat? Când Te-am văzut noi bolnav sau în temniţă, şi am venit pe la Tine? Drept răspuns, Împăratul le va zice: Adevărat vă spun că, ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie mi le-aţi făcut.”

După ce a citit acest text din Matei 25:34-40, a privit membrii bisericii şi a povestit ce s-a întamplat în dimineaţa aceea, chiar sub privirea lor nepăsătoare. Mulţi au început să plângă şi numeroase capete se plecau jenate…

Atunci pastorul spuse : “Astăzi văd numai nişte oameni adunaţi, dar nu vad Biserica lui Hristos; lumea este plină de oameni dar nu are destui discipoli, urmaşi ai lui Isus. CÂND VEŢI DEVENI UCENICI ???” a întrebat dânsul.

Dupa un timp de tăcere el a încheiat serviciul divin şi a spus : “La revedere…pe săptămâna viitoare!” A fi creştin înseamnă ceva mult mai mult decât un pricipiu pe care îl apăraţi şi la care ţineţi din obişnuinţă. A fi creştin este ceva ce trăieşti în realitate ( nu în teorie ) şi împartaşeşti cu alţii !!!

Sursa: Pastor american deghizat in cersetor

Comentarii