Schimba circumstantele nu te lasa schimbat de ele.

O tinara vine la tatal si-i spune:
– Tată, eu sunt obosita, am o viață grea, atitea dificultăți și provocări, tot timpul am înotat împotriva curentului, nu mai am putere ... Ce să fac?
Tatăl în loc sa-i dea un răspuns, a pus la foc trei vase identice cu apă. In unul a aruncat un morcov,  în celalat a pus un ou, și in al treilea a turnat niste boabe de cafea. După un timp, el a scos din apa morcovul si oul și a turnat cafeaua intr-o ceașcă.
– Ce s-a schimbat? – a intrebat-o el pe fiica.
– Oul si morcovul a fiert, dar boabele de cafea sau dizolvat in apa, – a raspuns ea.
–Nu, fiica mea, e doar o privire superficială a lucrurilor. Uite - morcovul dur fiind în apa fiarta devine moale și flexibil. Oul fragil  a devenit tare.  La prima vedere, ele nu s-au schimbat, S-a schimbat doar structura lor sub influența circumstanțelor  nefavorabile - apa fiarta. Deci, oameni - puternici pot deveni slabi si cei fragili se intaresc si devin mai puternic ...
– Dar cafeaua? – a intrebat fiica.
– O! Aceasta este partea interesanta! Boabele de cafea au fost complet dizolvate în noul mediu ostil și au schimbat-o - a transformat apa fierbinte intr-o băutură cu o aromă superba. Există oameni deosebiti care nu se schimbă din cauza circumstanțelor - ci ei schimba circumstanțele și le transformă în ceva nou și frumos și beneficiază de situație ...
De multe ori in viata noatra vor veni situatii pe care nu le vom intelege, dar incearca sa nu te lasi schimbat de circumstante dar schimba circumstantele si savureaza beneficile din ea.

Comentarii